Читај ми

ПРЕДСТАВЉЕН НОВИ ДИСПЕЧEРСКИ ЦЕНТАР ЗАВОДА ЗА ХИТНУ МЕДИЦИНСКУ ПОМОЋ

Члан Градског већа за здравство проф. др Александар Кираљ и председник Скупштине града Александар Јовановић обишли су нови диспечерски центар Завода за хитну медицинску помоћ. Са циљем да се унапреди рад ове установе креиран је најсавременији конмуникациони и организациони диспечарски центар који се базира се на најновијим технологијама које су инкорпориране у област ургентне медицине.

- Битно је истакнути велики значај лекара и медицинског особља који су ангажовани пожртвовани, савесни и солидарни и без којих овај софтвер не би имао сврху. Град Нови Сад може да буде поносан на службу хитне помоћи која добро функционише, а надам се да ће са новим центром то бити још боље и да ће суграђани бити још задовољнији- додао је члан Градског већа за здравство проф. др Александар Кираљ и додао да је из буџета прошле године је издвојено 11 милиона динара да се овај пројекат реализује, а ове године је за Завод за хитну медицинску помоћ дато 17 милиона динара.

Председник Скупштине града Александар Јовановић рекао је да Служба за хитну помоћ представља један од кључних делова система здравствене помоћи, а од тога колико ће они бити поуздани, ефикасни и брзи у њиховом послу, зависи оно што је најважније - а то је људски живот.

Директор Завода за хитну медицинску помоћ др Ненад Арацки рекао је да ће овај систем, између осталог омогућити да се аутоматски добију подаци како би се дошло до прецизне статистике у свим могућим компонентама што је веома важно, не само за студије испитивања него и да би се процениле слабе тачке како би се рад службе додатно побољшао. Завод за хитну медицинску помоћ дневно прими око 640 позива , а пацијент у просеку чека око 10 секунди на везу. Директни циљеви оваквог система су смањивање времена позива кол центра, бржа триажа и смањивање времена дистрибуције позива према диспечару који их прослеђује ургентним екипама

Нови Сад, 16. новембар 2011. године