УСКОРО ЗАВРШЕТАК ПРВЕ ВЕЛИКЕ ИНВЕСТИЦИЈЕ У НОВОМ САДУ
ОТВАРАЊЕ НАЈВЕЋЕГ ТРЖНОГ ЦЕНТРА У ВОЈВОДИНИ 11.ОКТОБРА
Изреаелска компанија „БИГ СИ Србија“ отвориће свој први тржни центар 11.октобра у Новом Саду
Градоначелник Новог Сада Милош Вучевић и генерални директор компаније Биг Си Србија Роберт Јахав обратили су се на конференцији за новинаре поводом отварања тржног центра израелске компаније Биг Си Србија у Новом Саду. Реч је о модерном тржном центру, величине 40.000 квадратних метара површине, на девет хектара плаца, који ће се налазити у Индустријској зони, недалеко од Новосадске млекаре. Шопинг центар ће имати велики паркинг простор са 1.500 места са директним приступом продавницама, док ће у њему бити запослено више од 500 људи. У тај објекат инвестирано је 50 милиона евра, а биће заступљени врхунски светски брендови и дисконтне продавнице.
- Нови Сад је у претходном периоду неосновано запоствљан као пословно окружење. Нема разлога да нас инвеститори заобилазе, напротив. Овај град, други по величини у Србији може и мора бити центар развоја привреде. Мере се под хитно морају предузимати, јер управо од тога зависи стандард и квалитет живота наших грађана – нагласио је градоначелник Милош Вучевић.
Он је такође констатовао да је израелски Биг Си препознао ову средину као повољну за улагање, а да Нови Сад мора оправдати њихово поверење.
- Град Нови Сад мора стећи поверење и других домаћих и страних компанија, и показати да је стабилно окружење, да олакшава инвеститорима реализацију пројеката, да их максимално подржава – истако је градоначелник Вучевић.
- Они што ће Компанија Биг Си Србија овим пројектом обезбедити грађанима Новог Сада је висок квалитет производа по нижим тржишним ценама - истакао је Роберт Јахав.
У првој фази пројекта, на 10.000м2 малопродајног парка, који се отвара за купце у октобру, појавиће се по први пут на тржишту Војводине светски брендови попут “DIS supermarket”, “C&A”, “Deichmann”, “Takko fashion”, “Tref Sport”, “Big bang”, “New Yorker” i “Xome centar”. На пролеће 2013. године планира се отварање и друге фазе пројекта са шопинг молом на 30.000 м2 где ће се појавити такође многи нови светски и домаћи брендови, као и различити занимљиви садржаји забавног карактера за децу и одрасле.
Компанијa “БИГ Си Србија” је укупно до сада на српском тржишту инвестирала око 70 милиона евра и власник је локација у Београду, Јагодини и Шапцу које планира да развије у блиској будућности. Компанија “БИГ Си Србија” део је интернационалне инвестиционе групације “БИГ шопинг центар" која послује у Израелу, САД, Индији и Србији у чијем је власништву 55 пројекта од којих су 43 у фукцији отворених тржних центара, док је 12 у фази изградње.
Нови Сад, 8. октобра 2012. године