SLUŽBA ZA INTERNU REVIZIJU GRADA NOVOG SADA
SEDIŠTE: Novi Sad, Bulevar cara Lazara 3, II sprat
Telefon: 021/2107-671 i 021/2107-673
Šef Službe: Danka Grubešić
Zamenik šefa Službe: Natalija Radanović
Služba za internu reviziju Grada Novog Sada je osnovana 1. jula 2014. godine Odlukom o obrazovanju Službe za internu reviziju Grada Novog Sada („Službeni list Grada Novog Sada“, br. 38/2013 i 36/2014), koja obavlja poslove interne revizije kod:
- Direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta Grada Novog Sada,
- Javnih preduzeća čiji je osnivač Grad Novi Sad, pravnih lica čiji su osnivači javna preduzeća, pravnih lica nad kojima Grad ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50% kapitala ili više od 50% glasova u organu pravnog lica i
- Drugih pravnih lica u kojima javna sredstva čine više od 50% ukupnog prihoda, kao i kod drugih korisnika javnih sredstava.
Služba vrši proveru primene zakona i poštovanja pravila interne kontrole, vrši ocenu sistema internih kontrola u pogledu njihove adekvatnosti, uspešnosti i potpunosti, daje savete kad se uvode novi sistemi, procedure ili zadaci, vrši reviziju načina rada koji predstavlja ocenu poslovanja i procesa, uključujući i nefinansijske opracije, u cilju ekonomičnosti, efikasnosti i uspešnosti, vrši i ostale zadatke neophodne da bi se ostvarila sigurnost u pogledu funkcionisanja sistema interne revizije, uz obavezu čuvanja tajnosti službenih i poslovnih podataka, uspostavlja saradnju sa drugim organima i obavlja druge poslove u skladu sa Zakonom, Statutom Grada i drugim propisima.
Uloga interne revizije jeste da Gradonačelniku Grada Novog Sada pruži potvrdu adekvatnosti sistema internih kontrola u organima i organizacijama Grada Novog Sada. Interna revizija u organima i organizacijama u Gradu Novom Sadu pomaže da ostvari ciljeve putem sistematične ocene procesa upravljanja rizicima, kontrola i upravljanja uopšte, sa ciljem da:
- Utvrdi da li se poštuju politike i procedure;
- Ustanovi usaglašenost sa zakonima i propisima;
- Oceni procedure za upravljanje rizicima u organizaciji;
- Proceni ekonomičnost, efikasnost i efektivnosti (Delostvornost) operacija;
- Utvrdi da li su finansijski i drugi podaci potpuni i tačni;
- Potvrdi da se sredstva odgovarajuće čuvaju i
- Obezbedi tačnost, pouzdanost i blagovremenost važnih finansijskih, upravljačkih i operativnih podataka.
Delokrug rada interne revizije nije ograničen i uključuje sve programe, aktivnosti i procedure u organizaciji. Tu je uključena i revizija fondova EU, kao i svih ostalih resursa koje su obezbeedila druga tela i institucije.
Interna revizija se u obavljanju svojim poslova bavi ekonomičnošću, efikasnošću i efektivnošću aktivnosti i to u formi revizije sistema, revizija rezultata, finansijskih revizija i revizija usaglašenosti sa propisima. Interna revizija vrši konsultantske poslove na zahtev Gradonačelnika Grada Novog Sada.
Dokumenti gradskih uprava
- GU za finansije
- GU za urbanizam i građevinske poslove
- GU za građevinsko zemljište i investicije
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- GU za sport i omladinu
- GU za socijalnu i dečiju zaštitu
- GU za saobraćaj i puteve
- GU za propise
- GU za privredu
- GU za opšte poslove
- GU za obrazovanje
- GU za kulturu
- GU za komunalne poslove
- GU za inspekcijske poslove
- GU za zdravstvo
- GU za zaštitu životne sredine
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- Gradska poreska uprava
- Direkcija za robne rezerve
- Biro za pružanje pravne pomoći
- Služba za zajedničke poslove
- Služba izvršnih organa
- Služba za internu reviziju Grada Novog Sada
- Pravobranilaštvo Grada Novog Sada
- Lokalni ombudsman
- Finansijski planovi