Početna stranica › JAVNA NABAVKA DOBARA – KANCELARIJSKI MATERIJAL (ŠIFRA OPKM-12/2017)
JAVNA NABAVKA DOBARA – KANCELARIJSKI MATERIJAL (ŠIFRA OPKM-12/2017)
21.06.2017.
Preuzmite konkursna_dokumentacija_opkm-12.pdf (application/pdf 1244 KB)
Preuzmite poziv_za_podnoenje_ponuda.pdf (application/pdf 195 KB)
Preuzmite odluka_o_obustavi_postupka_opkm-12.pdf (application/pdf 1369 KB)
Preuzmite obaveshtenje_o_obustavi_postupka_kancelarijski.pdf (application/pdf 109 KB)
Preuzmite odluka_kancelarijski_materijal.pdf (application/pdf 818 KB)
Preuzmite obavestenje_o_zakljucenom_ugovoru.pdf (application/pdf 102 KB)
Dokumenti gradskih uprava
- GU za finansije
- GU za urbanizam i građevinske poslove
- GU za građevinsko zemljište i investicije
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- GU za sport i omladinu
- GU za socijalnu i dečiju zaštitu
- GU za saobraćaj i puteve
- GU za propise
- GU za privredu
- GU za opšte poslove
- GU za obrazovanje
- GU za kulturu
- GU za komunalne poslove
- GU za inspekcijske poslove
- GU za zdravstvo
- GU za zaštitu životne sredine
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- Gradska poreska uprava
- Direkcija za robne rezerve
- Biro za pružanje pravne pomoći
- Služba za zajedničke poslove
- Služba izvršnih organa
- Služba za internu reviziju Grada Novog Sada
- Pravobranilaštvo Grada Novog Sada
- Lokalni ombudsman
- Finansijski planovi