Biro za pružanje pravne pomoći
Novi Sad, Ulica Vojvođanskih brigada br. 17, I sprat, kancelarije 1-5.
Centrala: 021/ 524 – 221 i 524 – 651
v.d. direktor Gordana Moravski
v.d. zamenik direktora Čedomir Škorić
U Birou za pružanje pravne pomoći, kao posebnoj organizaciji, obavljaju se poslovi pružanje pravne pomoći građanima radi ostvarivanja njihovih prava i interesa putem:
- pružanja usmenih pravnih saveta u svim pravnim oblastima i po svim pravnim pitanjima;
- sastavljanjem podnesaka (zahteva, tužbi, žalbi, molbi, predstavki i dr);
- sastavljanjem isprava ( izjava, ugovora, testamenata i dr.);
- zastupanje građana pred sudovima, državnim organima i organima lokalne samouprave, ustanovama, preduzećima i drugim organizacijama kada rešavaju o njihovim pravima, obavezama i pravnim interesima.
Pravnu pomoć građanima pružaju:
- v.d. direktor, master pravnik
- v.d. zamenik direktora, dipl. pravnik
- dva pomoćnika direktora, dipl. pravnici
koji pravnu pomoć pružaju samostalno, savesno, profesionalno i saglasno opravdanim interesima stranaka.
U skladu sa Odlukom o načinu i uslovima pružanja pravne pomoći građanima na teritoriji Grada Novog Sada („Sl. list Grada Novog Sada“, br.46/2009 i 47/2012) mogućnost da se obrate Birou za pružanje pravne pomoći imaju svi građanima koji imaju prebivalište ili boravište na teritoriji Grada Novog Sada bez naknade i uz naknadu. Pravo na pravnu pomoć bez naknade imaju građani koji ostvaruju prihode ispod nivoa socijalne sigurnosti utvrđene propisima o socijalnoj zaštiti, kao i građani koji s obzirom na svoje materijalno stanje i materijalno stanje članova svog porodičnog domaćinstva ne bi mogli da snose troškove naknade za pružanje pravne pomoći bez ugrožavanja svog materijalnog stanja i izdržavanja članova svog porodičnog domaćinstva i drugih lica koja su po zakonu dužni da izdržavaju.
Građani koji se obrate za pravnu pomoć imaju pravo na punu diskreciju, tako da su zaposleni u Birou dužni da čuvaju kao tajnu činjenice i podatke koje im građani povere u postupku pružanja pravne pomoći.
Dolazak i razgovori sa strankama se zakazuju, osim u hitnim slučajevima kada je u pitanju izrada hitnih podnesaka, žalbi i prigovora.
Rad sa strankama odvija se svakog radnog dana u periodu od 7.30 do 15.30 časova.
Dokumenti gradskih uprava
- GU za finansije
- GU za urbanizam i građevinske poslove
- GU za građevinsko zemljište i investicije
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- GU za sport i omladinu
- GU za socijalnu i dečiju zaštitu
- GU za saobraćaj i puteve
- GU za propise
- GU za privredu
- GU za opšte poslove
- GU za obrazovanje
- GU za kulturu
- GU za komunalne poslove
- GU za inspekcijske poslove
- GU za zdravstvo
- GU za zaštitu životne sredine
- GU za imovinu i imovinsko-pravne poslove
- Gradska poreska uprava
- Direkcija za robne rezerve
- Biro za pružanje pravne pomoći
- Služba za zajedničke poslove
- Služba izvršnih organa
- Služba za internu reviziju Grada Novog Sada
- Pravobranilaštvo Grada Novog Sada
- Lokalni ombudsman
- Finansijski planovi