Čitaj mi

JKP VODOVOD I KANALIZACIJA UNAPREDILO KOMUNIKACIJU SA GRAĐANIMA

Gradonačelnik Miloš Vučević i pomoćnik gradonačelnika za komunalni sistem i energetiku mr Vladimir Jelić obišli su novootvoreni Korisnički servis JKP ''Vodovod i kanalizacija''.

- Svrha ovog centra je neposredni kontakt sa građanima Novog Sada. Zaposleni su na usluzi Novosađanima da evidentiraju sva pitanja i probleme i da u najkraćem roku pomognu građanima da ih prevaziđu. Čitav jedan aparat je tu radi građana koji plaćaju račune i praktično i izdržavaju komunalni sistem. Raduje me što je JKP ''Vodovod i kanalizacija'' izabralo prostorije na SPENSu, kojem će najam svakako mnogo značiti, a može se reći da je prostor reprezentativan i da su obezbeđeni dobri uslovi za rad - naglasio je gradonačelnik Miloš Vučević.

Kako je rekao Vladimir Jelić, oko 35 hiljada građana godišnje se obrati po različitim osnovama JKP ''Vodovod i kanalizacija'', a oko 30 hiljada ljudi je dolazilo zbog očitavanja vodomera.

- Ovde su predstavljene sve službe koje imaju dodira sa građanima i na ovaj način će se značajno poboljšati njihova komunikacija. Plan je da se, ako finansijska situacija bude dozvolila, sistem unapredi i da građani važna obaveštenja dobijaju i putem SMS poruka - istakao je Jelić.

Prema rečima direktora JKP ''Vodovod i kanalizacija'' Dragana Božića Korisnički servis pokrivaće oko 90 posto potreba građana, a cilj je da građani dođu na jedno mesto i reše sva pitanja koja imaju, od podnošenja zahteva za priključke do eventualnih reklamacija. Kako je naveo, građani Centar mogu kontaktirati telefonom, ali i dolaskom u prostorije na SPENS-u.

- Cilj je da se smanji broj nezadovoljnih građana koji čekaju na izvršenje naših zadataka- naglasio je Božić.

Novi Sad, 2. avgust 2013. godine