Čitaj mi

OBAVEŠTENјE O POČETKU GREJNE SEZONE 2017/2018. GODINE I BROJEVIMA TELEFONA KORISNIČKOG CENTRA

Prema Odluci o proizvodnji, distribuciji i snabdevanju toplotnom energijom iz Toplifikacionog sistema Grada Novog Sada, stekli su se uslovi za početak grejne sezone, te je Novosadska toplana, nakon uspešno završenih toplih proba, otpočela grejnu sezonu 2017/2018. godine danas, 9. oktobra 2017. godine.

Tokom grejne sezone korisnici mogu podneti reklamacije Korisničkom centru na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode, pozivom na besplatni broj 0800-100-021 i pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853, ili doći lično u prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 7 do 15 časova. Nakon radnog vremena Korisničkog centra, reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije mogu se podneti Službi reklamacija na brojeve telefona 4881-104 i 4881-106.